Što je workout?

Skupni naziv za sve aerobic programe u kojima se pomoću raznih pomagala (bučica, elastičnih traka, velikih i malih lopti, štapova i sl.), izvode kretnje u aerobnom režimu rada, s ciljem povećanja repetitivne snage mišića, mišićne izdržljivosti i definicije, te smanjenja potkožnog masnog tkiva. Treninzi se odvijaju u laganijem tempu, sa ili bez jednostavnih koreografija, pa su samim time primjereni za sve bez obzira na dob i trenutnu formu.

Prednosti Workout programa:

  • oblikovanje svih dijelova tijela,
  • povećanje snage, mišićne izdržljivosti 
  • smanjenje potkožnog masnog tkiva,
  • učvršćenje i jačanje koštano-zglobnog i tetivnog aparata,
  • razvoj motoričkih sposobnost (npr. brzine, fleksibilnosti, izdržljivosti, koordinacije, ravnoteže, preciznosti),
  • prevencija ozljeda lokomotornog sustava.

 

booties & core

Učinkovit trening koji je podjeljen na 2 dijela:
Prvi dio aerobni dio - ciljano djeluje na učvršćivanje i oblikovanje mišića cijelog tijela (posebno kritičkih točaka: stražnjice, bedara i trbuha), sagorijevanje masnih naslaga, kao i na fleksibilnost zglobova,
Drugi dio treninga se sastoji od anaerobnog treninga usmjerenog na jačanje trbušne i leđne muskulature.